Известие

Collapse
No announcement yet.

опасно ли е темп. 110 градуса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
    Да със сигурност в пдф-ите има точните стойности, но не помня.
    Предполгам не е проблем да си намериш нова на старо
    е тя ако е като моята....за ко ми е??? хубу де - маркуча големия към радиатора като го стиснеш - колко е твърд, то е ясно че е горещ де и не можа да се бара много, ама все пак - при мен е доста твърд сякаш...

    П.п. от преди 20 мин - понатиснах вътрешността и вярно беше залепнала - сега реагира! То като гледам е гумено уплътнение с пружина в средата! Дано сега функционира добре
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 19:35.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #32
      При мен стигаше 110 за минути, особено като вкл/ча климатроника. Оказа се, че двете степени на перката са се доближили заради някакви разпоени връзки.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        Я кажете капачка къде може да има, че май и моята тогава е одървена и разширителния ми съд е под налягане и системата е под налягане също! В мануала пишеше че не трябвало май да минава 1.1psi....
        ТиН - 8 лв нова. Аз, естествено, първо се набутах с 10 лв за 2-ра употреба, дето не ми свърши работа...
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • #34
          и все пак колеги неразбрах може ли да отчаквам някви последствия след този пробег с евентуална 100/110 гр. тем. на двг-то щото наистина може и уредите да си показват произволни стоиности
          Last edited by konov; d.m.y г., 10:00.

          Comment


          • #35
            ако верно е 110 градуса можеш да очакваш кво ли не
            задели пари за нов мотор като начало
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
              ако верно е 110 градуса можеш да очакваш кво ли не
              задели пари за нов мотор като начало
              Бе аз бях заделил, ма веч месц след като покарах доволно много на 110 още не се е наложило да ги ползвам по предназначение.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #37
                Колега,пробвай да краш на парно и виж дали охлажда по-добре.
                При мен беше така.На висока скорост загряваше а като пусна парното на макс почва да охлажда по-добре.Оказа се,че радиатора е яко задръстен!
                ALFA 155 1.8 TS 1993 - бивша
                ALFA 156 2.0 1999 - бивша
                ALFA 156 SW 1.9 16V jtd 2005

                Comment


                • #38
                  И аз да се включа с въпрос по темата. Колко градуса ви стига температурата на охлаждащата течност при продължителни стръмни изкачвания? При мен на път за Пампорово ми стигаше почти 110 , но на равно или по надолнище не минаваше 90-95 градуса. Това си мисля , че би трябвало да е нормално. Втората степен на вентилатора наистина я дават да сработва около 97-98 градуса.
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                  Comment


                  • #39
                    Преди няколко дни имах подобен проблем на 156-ца.Градско с включен климатик стигаше почти 110градуса.Извън до 95 независимо с клима или без.Мислих какво ли не - водна помпа ,термостат,промих охладителната с-ма - без резултат.Почти бях решил да монтирам още една перка отпред пред радиатора на климатика...
                    Измих си радиаторите(отвън)на пароструйка така както са на колата.
                    Сега държи м/у 88 и 92гр. по уред.
                    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                    Comment


                    • #40
                      Колега, иди най-напред някой да те закачи на диагностична апаратура за да разбереш какви са реалните стойности на температурата на водата. Ако се окаже, че наистина държи около 110 градуса, тогава възможно е радиатора да е затлачен или твърде стар - с хиляди дупки по пластинките, следствие на което се намалява активната площ на охлаждане.
                      Добре е в охладителната система да се слага само антифриз, който е разреден с дестилирана/дейонизирана вода, за да се избегне образуването на котлен камък!

                      Успех!
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • #41
                        Не бързах да пиша неща дето не съм сигур, затва днес ходихме с мойта на диагностика понеже лепна пак в най-голямата жега и задръствания 110 гр и там си остана
                        Всичко по колата си работи първа степен на вентилатора се вкл. по компютъра на 99,1 гр. втора степен на 107,2 градуса. ФАКТ! Чакам мнения. Колата на място стои на 110 гр без да ги дига и сваля, ако изключа климатика ги сваля за 2мин до 90 Ае кво е тва сега? Викам му на диагностика нормално ли е на тия градуси да вкл. вентилатора - компа така си преценя!
                        Last edited by code; d.m.y г., 16:12.
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #42
                          как гледахте температурата на водата?
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                            как гледахте температурата на водата?
                            На компа на диагностика показваше до десетите, уреда на таблото показваше приблизително същите градуси.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              На компа на диагностика показваше до десетите, уреда на таблото показваше приблизително същите градуси.
                              ндаа
                              ламери

                              иди ся питай тия у сервиза компира на диагностиката от де зима инфо и що са сигурни, че инфото е верно
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • #45
                                Е ако инфото е грешно кой датчик е за смяна според теб?? При положение, че няма никакви грешки при диагностика??
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X